gotowanie, czysta micha

©2019 by Pyszne poranki. Proudly created with Wix.com

  • Natalia Wawrzyniak

Chia z bananem


I śniadanie, i deser.

Staję się zwolenniczką takich przekąsek przed śniadaniem.

Jak to u nas wygląda: wstaję rano, piję kawę. Wstaje Antoni, robi sobie śniadanie (tak, trzylatek robi sobie sam posiłki), zbieramy się do przedszkola. W międzyczasie głodnieję, jednak nie mam ani czasu ani pomysłu na pełny posiłek. Więc, żeby paść z głodu, zjadam coś małego i lekkiego na śniadanie. I chia sprawdza się w tym wypadku idealnie. Jest to przystawka lekka, syci tyle ile trzeba, czyli na chwilę, dopóki nie wrócę z przedszkola. Dzięki temu po powrocie do domu nie rzucam się jak szalona na jedzenie, nie zjadam ogromnych porcji, panuję nad żołądkiem i zachciankami. A to jest w redukcji niezmiernie ważne. Wiele osób mówi mi, że one nie mają czasu, że chodzą głodne, że rzucają się na jedzenie.. Spróbujcie przemyśleć swój poranek i zorganizować coś takiego lekkiego do jedzenia, jeśli wiecie, że na pewno głód Was dopadnie.


Składniki:


248 g mleka 3,2% (1 szklanka)

35 g nasion chia (2 duże łyżki)

134 g banana (1 duża sztuka)


Całość: 427 kcal


Białko: 15,9 g

Tłuszcze: 18 g Węglowodany: 44,3 g

13 wyświetlenia